OPŁATA ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI
NA TERENIE GMINY DORUCHÓW
1. Wykaz aktów prawnych
2. Stawka opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi zgodnie z § 2 i § 3 Uchwały Nr XXI/133/2012 Rady Gminy w Doruchowie z dnia 27 listopada 2012 r. w sprawie metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawki tej opłaty. (Dz.Urz.Woj.Wlkp.2012.6301).
a) Nieruchomość zamieszkała:
b) Nieruchomość niezamieszkała:
- pojemność 120 l - 45,00 zł,
- pojemność 240 l - 80,00 zł,
- pojemność 1100 l - 200,00 zł,
- każda większa pojemność niż 1100 l - 70,00 zł/za 1 m3.
- pojemność 120 l - 25,00 zł,
- pojemność 240 l - 40,00 zł,
- pojemność 1100 l - 120,00 zł,
- każda większa pojemność niż 1100 l - 60,00 zł/za 1 m3.
3. Pierwszą deklarację należy złożyć do dnia 31 marca 2013 r. w Urzędzie Gminy Doruchów biuro nr 22 lub 16, albo u sołtysów poszczególnych wsi Gminy Doruchów.
4. Terminy płatności: 20.03. - I kwartał; 20.06. - II kwartał; 20.09. - III kwartał; 20.12. - IV kwartał.
Termin wniesienia pierwszej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za okres od 1 lipca 2013 r. do 30 września 2013 r., upływa z dniem 20 września 2013 r.
5. Numer rachunku bankowego: BZ WBK S.A. oddz. Ostrzeszów 68 1090 1173 0000 0000 1700 5755
Formularze deklaracji dostępne są w Urzędzie Gminy Doruchów biuro nr 22
oraz na stronie BIP Gminy Doruchów (www.bip.doruchow.pl).
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Doruchów biuro nr 22 lub telefonicznie pod nr telefonu 62 731-51-66.
| Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki. |
x |