Szkolenia pedagogiczne na żywo
okres 01 – 15.09.2008 r.
Termin szkolenia | Godziny szkolenia | Temat szkolenia |
01.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Problemy wychowawcze ery komputeryzacji i elektroniki |
01.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Jak przebiega nauka czytania dzieci w młodszym wieku szkolnym? |
01.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Higiena pracy umysłowej |
02.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Przygotowanie do nauki matematyki: zapobieganie trudnościom w uczeniu się matematyki |
02.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Pozwól dzieciom myśleć - jak pomóc dziecku w zrozumieniu pojęć matematycznych? |
02.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Przygotowanie wypracowania, referatu, wystąpienia |
03.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Przygotowanie emocjonalno-społeczne do szkoły: orientacja w otoczeniu społecznym, nawiązywanie kontaktów społecznych |
03.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Gry i zabawy matematyczne |
03.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Czytanie ze zrozumieniem na poziomie klas I-III |
04.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Przygotowanie emocjonalno-społeczne do szkoły: współpraca z innymi |
04.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Radzenie sobie ze stresem |
04.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Media w życiu dziecka |
05.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Przygotowanie emocjonalno-społeczne do szkoły: wytrwałość w wykonywaniu zadań, samokontrola |
05.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Wpływ inteligencji na uczenie się |
05.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Praca domowa uczniów |
06.09.2008 | 14:15 - 15:45 | Przygotowanie emocjonalno-społeczne do szkoły: radzenie sobie z lękiem, trudnymi sytuacjami |
06.09.2008 | 15:45 - 18:00 | Przygotowanie emocjonalno-społeczne do szkoły: rozpoznawanie, wyrażanie, i kontrolowanie emocji |
06.09.2008 | 18:00 - 19:30 | Przygotowanie emocjonalno-społeczne do szkoły: radzenie sobie z lękiem, trudnymi sytuacjami |
06.09.2008 | 13:45 - 16:00 | Jak wybierać dziecku książkę do czytania? |
06.09.2008 | 16:00 - 18:15 | Jak pomóc dziecku pisać wypracowania? Cz.1 |
06.09.2008 | 18:15 - 20:30 | Jak pomóc dziecku pisać wypracowania? Cz.2 |
06.09.2008 | 16:00 - 18:15 | Co zrobić, by się chciało uczyć? |
06.09.2008 | 18:15 - 20:30 | Uczenie się przed urodzeniem i po nim |
06.09.2008 | 13:45 - 16:00 | Co to jest inteligencja, czy i jak można ją badać? |
07.09.2008 | 14:15 - 15:45 | Co to jest stres? Czy można go mierzyć? |
07.09.2008 | 15:45 - 18:00 | Radzenie sobie ze stresem |
07.09.2008 | 18:00 - 19:30 | Co to jest stres? Czy można go mierzyć? |
07.09.2008 | 13:45 - 16:00 | Jak dziecko uczy się liczyć? |
07.09.2008 | 16:00 - 18:15 | Matematyczne umiejętności praktyczne |
07.09.2008 | 18:15 - 20:30 | Gry i zabawy matematyczne |
07.09.2008 | 13:45 - 16:00 | Co nas powinno niepokoić? - trudności dzieci w zakresie edukacji polonistycznej |
07.09.2008 | 16:00 - 18:15 | Poznajemy wspólnie z dzieckiem środowisko przyrodnicze |
07.09.2008 | 18:15 - 20:30 | Kłopoty z pisaniem odręcznym |
08.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Rola rodziców w rozwijaniu zdolności dzieci |
08.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Poznajemy wspólnie z dzieckiem środowisko przyrodnicze |
08.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Etapy i sposoby poszukiwania pracy |
09.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Dziecko zdolne matematycznie - co to znaczy? |
09.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Co nas powinno niepokoić? - trudności dzieci w zakresie edukacji polonistycznej |
09.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Dokumenty aplikacyjne: CV-znaczenie, przykłady |
10.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Łamigłówki i zabawy liczbowe dla dzieci i młodzieży - wskazówki dotyczące planowania organizowania |
10.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Dysleksja - przyczyny, objawy, pomoc |
10.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Sposoby konstruowania poprawnego CV |
11.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Matematyka wokół nas - propozycje rozwijania zainteresowań matematyką uczniów klas młodszych |
11.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Kłopoty z pisaniem odręcznym |
11.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Dokumenty aplikacyjne: znaczenie i przygotowanie listy motywacyjnego |
12.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Jak dziecko uczy się liczyć? |
12.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Dysortografia - jak pracować z dziećmi? |
12.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Formularze aplikacyjne - znaczenie i wymagania |
14.09.2008 | 13:45 - 16:00 | Łamigłówki i zabawy liczbowe dla dzieci i młodzieży - wskazówki dotyczące planowania organizowania |
14.09.2008 | 16:00 - 18:15 | Trudności w uczeniu się matematyki - ich przyczyny |
14.09.2008 | 18:15 - 20:30 | Dojrzałość do uczenia się matematyki - na co zwracać uwagę? |
14.09.2008 | 13:45 - 16:00 | Media w życiu dziecka |
14.09.2008 | 16:00 - 18:15 | Rozwijanie pojęć u dzieci. Cz.1 |
14.09.2008 | 18:15 - 20:30 | Rozwijanie pojęć u dzieci. Cz.2 |
14.09.2008 | 13:45 - 16:00 | Co zrobić, by się chciało uczyć? |
14.09.2008 | 16:00 - 18:15 | Dlaczego człowiek boi się publicznych wystąpień? |
14.09.2008 | 18:15 - 20:30 | W jaki sposób inni ludzie mogą zmotywować do uczenia się? |
15.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Obliczenia czasowe i sposoby przezwyciężania trudności z nimi związanych |
15.09.2008 | 17:15 - 19:30 | Przygotowanie do nauki pisania: zapobieganie trudnościom w nauce pisania |